kleeiin

Alla inlägg under september 2010

Av Michaela Klein - 26 september 2010 22:39

har somsagt kört 50 mil idag :D'

de gick bra ^^

i fredags jobbade jag ju till sent på natten, vilket var trevlans

i lördags så bara slappade jag framför tv´n påkvällen eftersom de inte blev alls mkt sömn natten innan.

idag åkte jag då till olofsström och tittade på hockey, gsk vann :D


dom är verkligen på topp just nu, vunnit 3 av 3 matcher. de har de bästa laget sen typ de spelade i allsvenskan. och de var riiiiiiiktigt längesedan.


men nu ska jag sova, ska upp till skolan tidigt imorgon bitti te skolan så nu ska jag dra mig..


 ni får en bild på vinnar laget idag (A)


  

Av Michaela Klein - 23 september 2010 07:16

ja det tycker jag iaf..

 men de finns säkert dem som har det värre, som började jiobba 4 inatt elr nått ^^ så egentligen ska jag väl inte klaga ^^


men ja börjar bli så skoltrött at the moment,

behöver komma därifrån nu typ...

asså riktigt mycket, och de kommer jag också göra, för har bara nästa vecka kvar i skolan tills efter lovet, sedan har jag praktik i 4 veckor, känns så skönt.



Men stort men, v 42 så åker jag till turkiet :) känns så skönt ^^ :D

lite värme bland allt regn,



btw, ät aldrig kyckling, du kan få kycklingsjukan ;)

Av Michaela Klein - 22 september 2010 11:28

hej :D

ja det var ett tag sen, men har haft mycket att göra oh ingen tid typ...

men har suttit barnvakt åt Lovisa, och det var jätte roligt, den ungen är verkligen min värld at the moment, men utan henne skulle jag inte vara något just nu...



på fredag ska jag också sitta barnvakt :) men inte åt Lovisa :)


ikväll ska jag jobba och är desutom ledig från skolan vilket är skönt, behöver verkligen komma därifrån, även om jag har annat att göra idag..

vi hoppas på ett bra resultat av det dagen bestått utav iaf :)


denna veckan har jag också lärt mig vad ord i en vänskap egentligen betyder - INGETING!


vilket har varit svårt att smälta, men tror jag snart har smält det helt :)


vi hörs ikv eller imorgon, jag lovar


puss  

Av Michaela Klein - 16 september 2010 19:53

yes, först matte, sen skapande, sedan idrott vilket var riktigt roligt idag :D sen engelska vilket också gick superduper idag :D


sen badade jag med Pamela oh hennes vän :)


och för första gången sen skolan började så har jag inga läxor ikväll, men det lär väl komma imorgon allihopa ist :P haha



Av Michaela Klein - 15 september 2010 22:14

japp, efter skolan så är det bara detta min dag har bestått utav


har pluggat massa matte, men fattade inte riktigt -,-' elr rättare sagt

sen på kvällen var jag på hockeyn och jobbade :s


nu är jag jävligt trött, men ska se klart på idol på nätet eftersom jag missade det idag (A)


  



jao, idag känner man sig väl inte såhär precis...

Av Michaela Klein - 14 september 2010 09:40

detta kommer inte händs många gånger då jag egentligen inte har någon sovmorgon, men idag vaknade jag upp med en sån fruktansvärd migrän ;O


usch, men det är på bättringsvägen, har enbart vanlig huvudvärk nu...



men ska göra mig iordning nu, sen drar jag mig, ni får ha en super daag (Y)

Av Michaela Klein - 13 september 2010 23:27

hejhej, idag vatt jag i skolan då som vanligt

enbart två lektioner på måndagar:P


men jag gick direkt hem till bror sedan för att träffa min prinsessa <3


fick hålla henne för första gången idag, det var helt underbart :)


sen åkte jag till a-torp för att jobba matte, sen körde jag till jönköping så mamma kunde handla mer bebiskläder, men hon hittade dock bara en söt kläning, sen ikea köpte mer grejer till den där ungen xd


hon börjar bli riktigt dyr nu och är ändå bara två dagar gammal xd¨


men sen åkte vi hem till henne igen och jag verkligen älskar att bara sitta och titta på henne, även när hon sover :)

<3


men nu är jag super trött så ska sova ;D pusshej :)

'

  


bild från liseberg med vännerna <3

Av Michaela Klein - 12 september 2010 19:57

ja rubriken säger väl allt,

idag har jag och familj varit i alla affärer som finns typ oh handlat bebiskläder.. vi var i ullared, borås, jönkping, det blev en del saker till vår lilla prinsessa!


ikväll sägs det att hon kommer hem, :D


men nu är jag 1000 kr fattigare än jag var igår, men jag är super nöjd med allt jag kan ge min prinsessa någon dag när hon vant sig vid sitt hem:D


bror skickade en bild på henne idag, och hon är världens finaste, tyvärr har jag inte fått några egna ännu, bilder alltså xd


men i veckan eller nästa vecka så kommer det massor med bilder på henne! '


eftersom det inte blev den helgen som man hade planerat så blev det inte heller mycket sömn, men ikväll ska jag verkligen ta igen det :D


imorgon är det skola, 2 lektioner, och slutar kl 13 som vanligt, efter skolan ska jag dra oh jobba matte som jag har varje måndags eftermiddag^^

inte alltid så roligt, men att klara av kursen känns alltid lika bra :P


ni får någon annan bild, kanske en på mina vänner från när vi var på liseberg ! :D


  


ja för att mina vänner alltid är normala :D<33

Ovido - Quiz & Flashcards