kleeiin

Alla inlägg under september 2012

Av Michaela Klein - 26 september 2012 23:42

En bild är vad ni får idag...

Av Michaela Klein - 23 september 2012 13:10

Varit iväg på fest under hela helgen, det blev awesome, tur att man har så fina vänner som man har! Tack alla (:

Av Michaela Klein - 18 september 2012 12:32

bilder från ett av de bästa dygnet i mitt liv!


detta är del 1, det kommer mer en annan dag!


                   

Av Michaela Klein - 17 september 2012 15:13

Ute med brudarna det är fint <3

Av Michaela Klein - 9 september 2012 23:18

Du är en människa som tar min energi, jag vet inte hur man hanterar der, jag vet inte heller om jag orkar hantera det.. jag har tappat glädjen till det, jag har önskan att försvinna ur ditt liv, men din tanke är en helt annan.. varför ska det inte gå att .deala? Varför väljer jag alltid den svåra vägen? Den som jag aldrig lyckas ta mig ur. Jag vet att detta liv är något sorts spel, jag har intw riktigt lyckats lista ut vilken taktik som fungerar bäst, eller vilken som gör att jag vinner spelet.. är detta livets spel som jag kommit in i? Jag vet faktiskt inte, men jag vet att jag inte vill vara kvar här, jag vill bort.. jag orkar inte höra din röst längre. Med glädjen att ha dig i mitt liv är borta. Jag är trött. Jag är död. Känner mig som en död fisk i mitt tänkande, de finns ingenting av mitt som längre är ditt. Jag hoppas att du en dag förstår att du gör sönder mig mer och mer, du går i mitt huvud varv efter varv, hoppas du hittar ut i depån snart. Där får du gärna stanna ditt svin.

Ovido - Quiz & Flashcards