kleeiin

Alla inlägg under november 2010

Av Michaela Klein - 20 november 2010 09:47

   Har haft fullt upp i flera månader nu..

så kan inte kalla mig särskilt aktiv här..

utan jag har faktist prioriterat skolan först och mina betyg, så bloggen kommer lite i andra hand just nu :)


men sen sist så har jag haft praktik, jag har varit i turkiet :D <3

turkiet var väldigt trevligt.

jag har halvt blivit blond sedan sist också ^^


Har legat på sjukhus en natt också... ^^

Har jobbat under helgerna nu ganska länge också, men de barnen är underbara så det gör mig faktist ingenting :)


men nu idag ska jag iväg till Borås och sedan ska jag iväg och kolla på Bamsegymnastik uppvisning, mina små barn kommer vara så underbara :D

jag vet att de kommer vara bäst! <3


men vi hörs , pusshej 

  

   Turkiet 2010 <3



Ovido - Quiz & Flashcards