kleeiin

Direktlänk till inlägg 26 februari 2013

tell them all i know now.

Av Michaela Klein - 26 februari 2013 13:03

hej,

idag är det tisdag, en sån där lugn och skön tisdag.

då man inte har 24 tusen grejer inplanerade, utan mer 1-2 saker, så man kan göra det som skas ordentligt istället.

det är gött!


men idag är det umgås med vänner, och efter det blir det ett möte i kyrkan, så det är gött,

advokaten ringde idag också, så vi får se vad som händer och när det händer.. det löser sig alltid. :)


på fredag är det tonår, och det kommer bli lika grymt som varje gång, det är GISLAVED ON THE RUN, årets omgång!

det kommer bli fett, be there liksom, det är faktiskt inget ni vill missa! :)


ni får ha en grym dag, för det ska jag ha!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michaela Klein - 13 oktober 2014 16:30

lyssna på www.radiolive.se vi sänder idag kl 17.00! 

Av Michaela Klein - 17 september 2013 14:28

Det är bara tisdag, men denna veckan alltså.. Ibland önskar man bara att man aldrig hade gått ur sängen, det suger. Men det är bara att bita ihop i guess. Var hos läkaren igår på återbesök efter 10 dagar med gips, hoppades på att komma därifrån u...

Av Michaela Klein - 31 augusti 2013 19:06

Ja exakt så känner jag idag, att knät kunde jag leva helt utan. För fyfan vad ont det gör! Inte kunnat gå på hela dagen, benet i högt läge och smärtstillande it is.... Suger. Men sånt är livet.. ...

Av Michaela Klein - 28 augusti 2013 18:42

Checkat läget, det var fint, sen har vi haft lektioner och sånt typ. Spelat fotboll och haft möten. ...

Av Michaela Klein - 28 augusti 2013 18:40

Är man iväg så går tiden fort, har varit på bibelskolan i 4 dagar nu och det känns som jag kom igår, fint väder har vi haft i alla dagar också, riktigt gött, vad vi har gjort? Ja det vet jag knappt, vi har varit i Örebro och checkatn ...

Ovido - Quiz & Flashcards