kleeiin

Alla inlägg under februari 2012

Av Michaela Klein - 29 februari 2012 15:18

Idag är det onsdag och jag har inte skrivit på väldigt länge, har så fruktansvärt mycket i skolan nu, det är helt sjukt. jag vet inte vart jag ska titta i mitt rum så ligger det fullt med högar av böcker som jag ska läsa eller rapporter att skriva, feta inlämningar som skulle in för ett tag sen, eller böcker jag måste plugga i till prov, det är sjukt, men det är bara denna veckan kvar sen så kanske det infinner sig ett lugn, då går klassen ut på praktik till vecka 13, sen är vi tillbaka på heltid i skolan igen, fyfan snart är det studenten!


kommer ha sån jävla bra student, känner det redan! :D

men idag var jag hos tandläkaren, då märkte dom att under operationen nu senast så hade de satt in fel skruvar, så idag fick de fixa det som de andra hade klantat till sig med.. ont så in i helvete gör det iaf! ..

Av Michaela Klein - 20 februari 2012 23:10

denna jävla smärta tar seriöst död på mig ...

orkar inte..

går inte sova..

går inte  vara ute..

går inte plugga..

går inte göra någoning..


kommer vara ett vandrande lik om detta fortsätter...


fuck this shit, i giving up now


 

Av Michaela Klein - 19 februari 2012 18:06

Du är något större, något som ingen annan förstår, allt du gjort och allt du sagt.

det är något större, känslan du kom och gav, det är alltid något större.


ditt liv är så ofartbart mycket mer betydelsefyllt än du vill erkänna.. allt du gjort och sagt har gett många människor hopp om något större.

jag saknar att höra dig på kvällarna, att se dina svart sminkade ögon titta in på mig på nätterna då du inte kunde sova, då du inte kunde göra annat än le mot mig när du såg mig. När jag kände mig så speciell av saker vi gjorde tillsammans.

Att se glimten i ditt öga när vi sprang runt som små barn, lyssna på allt dumt och knasigt du gjorde med folket när du var liten innan jag fanns. Det gör mig lycklig, det ger mig hopp, eller inte längre, men det gjorde, det gav mig en styrka i början, men även nu försvinner det med tiden..

Alla fick de ut något av dig, men jag minns det inte, allt är så otydligt, ditt liv är otydligt för mig, varför bara 6 år tillsammans, var det ens värt att bli min för så kort tid? varför ger du mig så många besvär, varför finns det ingen som kan ta bort det?


var det en feg utväg enligt mig, ja självklart, varför jag lät dig göra det?, den tanken har slagit mig många gånger, men jag har valt att svälja och dölja att den poppat upp i huvudet på mig, men med tiden så sägs det att man måste bearbeta, men frågan är om man egentligen bearbetar det eller om man bara glömmer med åren?

Finns det en möjlighet att glömma något sådant? eller är ger man folk en bortförklaring?

Det är nog något ingen egentligen vet, förutom jag, men ibland vet jag inte själv det..

Dock märker man med tiden att du blir mer och mer känd som självmordspojken i Gislaved, det var något folk känner till eller kände till, du är en del av mig, även om jag inte alltid vill det eller känner för det, vill jag komma bort från dig så går det inte, för alla vet att vi är syskon. Dina syskon kan du aldrig ta bort även om du vill det. man ska älska och hata sina syskon mer än något annat. Din familj är den som tar dig genom allt i vårt och torrt, du gav oss aldrig chansen, så varför ska vi ge dig en chans? Hatet fanns där ett tag, men även det har försvunnit med tiden.

Jag älskar dig som fan, du var den enda som förstod, som hade tid och älskade mig till 100% och det visste du.

hoppas jag.

Behöver dig nu, men du finns inte här, eller du är alltid med mig de vet jag också, men behöver dig i person jämte mig nu, inte bara i mitt hjärta, för den platsen har du föralltid!


dagens tanke, sjukt mycket text, ingen kommer orka läsa allt oh de förstår jag.. :P men behövde få ur saker ut ur mitt huvud..


       

Av Michaela Klein - 18 februari 2012 14:03

Äntligen klar med det där jävla projektarbetet, nu enbart de svåra kvar att skriva själva rapporten! men är faktiskt nöjd!!!


idag har jag även varit ute och köpt lite ramar till bilderna jag klickade hem i onsdags som jag fick igår, massa bra!

ska nu ner och låta min handledare kolla på själva projektet och säga vad hon tycker, vi hörs snyggingar!


       

Av Michaela Klein - 16 februari 2012 16:55

Ja nu jävlar börjar jag närma mitt slut med det! känns så otroligt bra att väldigt snart vara färdiga!

har suttit hela eftermiddagen och skrivit inledning och informations delen och även skrivit klart den sista delen i undersökningen, och allt som allt som hittils har blivit skrivet har blivit 5 datorskrivna sidor..

det blir bra det här, det känns bra vilket är det viktigaste! :)


Snart kommer min älskade vän idah och hämtar mig så drar vi mot en natt i anderstorp och imorgon blir en dag i gnosjö med trevligt folk! .. :)


kommer bilder från igår med min fisunge nu ;)  


           


pöss sålänge !

Av Michaela Klein - 15 februari 2012 14:24

Idag är den 3:e dagen på vårt sprotlov, har läst väldigt få sidor i den boken jag lovade mig själv att ha läst ut innan lovet är slut. måste börja ta tag i skolan på riktigt nu, vet inte vart det kommer leda annars.


snart kommer min fisunge hit och vi ska leka i snön och gå på hockey idag är planen, det blir massa mys precis som det brukar, 


var uppe rätt tidigt idag, vid halv 10-10 typ, vilket gjort att jag hunnit med en del, så som att slänga in några tvättar i maskinen och så hunnit vika och strykt de kläder som var i torktumlarn, så börjar få in det här med att fixa allt själv, det är ju snart dags att flytta till eget, och nu när jag bevisar för mig själv att jag kan göra allt som behövs så vet jag att jag även kommer klara det några mil hemmifrån, 


det är bara några månader kvar till studenten också, måste börja arbeta på mitt utseende på projektarbetet också, måste börja fota alla bilder jag behöver också! 

men jag hoppas allt löser sig till det bästa angående det också.. 



baby, I miss you like it was yesterday you were by my side honey  



detta har man på sig en vanlig onsdag :)


pöss    

Av Michaela Klein - 14 februari 2012 21:13

DU ÄR DÖD I MINA ÖGON. 

Av Michaela Klein - 12 februari 2012 17:26

Har varit ute massa de senaste dagarna, det har också blivit en del bilder äntligen! 

så en del av dem kommer upp senare i detta inlägget, de flesta är på min underbara fisunge vid namnet Lovisa! <3


vi var där som sagt igår, sen var jag på villan med Malin i fredags också, där blev de någon mer bild!

städade massa igår, nu har jag rensat hela mitt rum och lagt allt i lådor :) 

så har massa mer plats nu! 

idag så fortsatte jag att rensa det sista, fixat mitt skrivbord med datorn och skrivare, alla mina skolböcker har det blivit ordning på också, kan behövas nu! 


kamera + tillbehör har fått sig en omgång av genomgång också, så nu mår även den bra!


har skrivit ut alla papper som jag behöver till mitt projektarbete, har också skrivit ut allt som jag redan gjort av häftet till projektarbetet, så känns som jag kommit en bit på vägen med det också, 


imorgon ska jag iväg till jönköping och opereras, hoppas de går lika bra som förra gången:) senare på eftermiddagen ska jag iväg till pam, blir nog trevligt som vanligt, 


men ska runda av nu, 

bilderna kommer nu :) 


             


pöss!

Ovido - Quiz & Flashcards