kleeiin

Alla inlägg under april 2011

Av Michaela Klein - 28 april 2011 15:39

jag har en förjävlig dag idag...

ingenting går min väg..


bilden gick skit...

svenskan var helt okej..

skapande så fick jag allergi helvetet..

idrotten kunde jag inte va med på pga allergi helvetet..

engelskan kommer jag få stort IG !! ...


så fuck this day!



" om du bara visste hur mycket du betyder för andra så skulle du inte göra så mot dig själv "

Av Michaela Klein - 27 april 2011 08:51

nu har man varit hemma två dar :D

rätt skönt att ha en säng att ligga i..

ingen luftmadrass!


men det känns tomt, men jadu..

saknar vissa människor väldans mkt, och andra inte alls...


men sitter i skolan nu, har hälsopedagogik, dock är jag så duktig så jag redan är färdig med inlämningen:D Michaela goes duktig i skolan (a)


har kl 14.00 min första körlektion med körskolan också, dock glömde jag mina böcker hemma.. så får väl vara iaf, men de kommer nog gå sämst iaf, blir så nervös när jag ska göra något med nya människor!


men vi får se..


btw, ska börja med ett citat längst ner på varje inlägg har jag tänkt om jag minns det :D


" ett gott skratt förlänger livet, då borde jag ha evigt liv"


pöss, Micha   

Av Michaela Klein - 26 april 2011 15:36

Hej,

as länge sen sist, månder vet,

men nu har jag varit på team :D

asså var inte särskilt pepp innan, de va jag verkligen inte..,

trodde de skulle bli som förra team på påsken, jag hade lite panik inför att åka.. det kändes jävligt jobbigt att behöva sätta sig i en bil för att åka dit..


men i torsdags så åkte vi iaf,

kom fram, träffade sitt team,

kom i ett as kicking team! :D

var där tills i måndags då hade jag kört både fram till lindesber och tillbaka :D det gick väldigt bra det med..


men jag ska aldrig mer säga att ens liv inte kan förändras över en helg, för det har mitt gjort..


har varit på team innan men såhär bra har jag nog aldrig mått innan, det var något som släppte inom mig!

det är sjukt skönt, men aah vet inte riktigt vad!

jag älskar´t :D


människorna som fanns där för mig dessa dagar ska ha ett stort jävla tack! :D


ha det super tills vi ses nästa gång! 


 

Ovido - Quiz & Flashcards