kleeiin

Alla inlägg under januari 2011

Av Michaela Klein - 30 januari 2011 20:03

Heej,

en ny dag med nya möjligheter har de varit idag :D

men idag har varit än rätt soft söndag, låg oh sov till 11 nått, somnade dock halv 6 på morronen..


så inte mkt sömn, sen vid typ 4 åkte jag ut och körde med far min :D gick super även idag faktiskt :)

dock i bilen ringer min bror oss och säger att vi ska grilla ikväll, så vi köper med oss grejer hem till det, så vi börjar vår grill säsong i Januari redan ;)


så nu är jag mätt och trött, ska sova rätt snart tror jag =D


men funderar också på en ny design, men har ingen aning om hur jag vill ha den -,-'


pusshej

Av Michaela Klein - 29 januari 2011 20:27

japp :D

jag är rätt Awesome faktist,

eller iaf bästa lilla systern någon kan ha (a)


följde med min bror på bio i eftermiddags, sedan fick jag köra en lång runda också med pappa..


de gick jätte bra faktiskt :D

nu har jag precis varit i stallet hos Musse och Orient, matat och städat åt dom :)

gick bra det också :)


Snackade med Crybaby i telefon nyss också, trevligttrevligt :)

men nu ska jag lyssna på massa musik och nörda mig vid datan resten av kvällen :D

massa nice (Y)


Av Michaela Klein - 27 januari 2011 23:21

astma är den jävligaste jobbigaste sjukdom jag någonsin haft..

har haft en otrolig dag..

Fick ett astmaanfall i skolan idag, tror att man inte kunde må så dåligt..

efter det har jag leggat i soffan med kudde oh täcke hela dagen...


försökte åka med pappa till affären på kvällen, dock höll jag på oh svimma hela tiden..

så pappa körde hem mig sedan, och jag orkade inte..

så nu är typ första gången jag sitter upp sen dess..

och det är fortfarande väldigt jobbigt!


men jag hatar att må såhär..

att inte få någon luft, hade värsta paniken också..

inte okey någonstans!

men nu ska jag lägga mig igen.. :D

Av Michaela Klein - 27 januari 2011 11:02

Usch !

gårdagen var verkligen hemsk!


men jag överlevde också den..

men började med att jag försov mig väääldigt mycket till skolan!

men dock hann jag i tid ändå (A)

så kunglig som man är^^

så hade skola till 2 typ ..


direkt efter det så skyndar jag iväg mig till polisen här då..

och hoppades på ett helt annat svar än de jag fick,

dock så blev det jobigt.. aja,

efter de så möter jag den bästa utanför polisen :) <3

och sen va vi hemma hos henne.


gick sedan vidare till KU och medans vi väntar där får  hon en panikattack, så då var det vara att gå ut och lugna människan, sedan så hade vi båda lika mkt panik, och inget gick bra för oss,


efter ett tag så lugnar hon ner sig och vi kan spela ett spel , dock så råkar jag somna (a)

hade inte sovit ngt under natten, bara legat oh tänkt..

men idioten väcker mig :O

taskigt, men tycker om dig ändå :D


sen gick jag hem och mådde allmänt piss igen..


idag är en ny dag och hoppas också på en bättre dag :)

ha de bra,  :) <3


 

crybaby, du betyder alltid mest <3

Av Michaela Klein - 20 januari 2011 11:20

Hej,

 nu sitter jag i skolan -,-'

väntar på min skapande lektion, den känns dock onödig idag eftersom vi bara har den i 30 min -,-

helt stört...

för vi har information med alla 9:or, hade det igår också, så då försvinner vår lärare ^^

dock ganska skönt att vi slipper lite av lektionen, men 30 MIN liksom?!

seriöst..


japp, idag känner jag dampet stiga   


men slutar halv 4 idag, segt :O

men efter skolan ska jag umgås med bästaste pammi :D <3

den tjejen = kärlek!   


 

love you ! <3


Av Michaela Klein - 11 januari 2011 17:09

Heej

vaknade vid 16.00 idag ungefär,

de va väldans skönt att få sova, speciellt när man mår som jag gör.,.

inte alls okej,

så ingen skola för mig verken igår eller idag,

men förhoppningsvis så är jag frisk nog till att ta mig dit imorgon (Y)


sista helgen på lovet var jag hos en underbaring :)

hade en fantastisk helg med massa gött folk!

och småskador drog vi på oss också :p

men det hör väl till kan jag tänka mig(A)

men det viktigaste var väl att vi hade roligt? right?


och det hade vi verkligen, btw, saknar er redan! <3


men nu ska jag dra mig, ha en fortsatt bra kväll

Av Michaela Klein - 10 januari 2011 17:36

         Tagit en ordentlig paus från bloggen ^^

inte medvetet, bara blivit så, jag orkade inte skriva något


mmen kan ju typ säga att jag varit på team nu senast, idag började skolan, dock var jag sjuk

men andra terminen i 2:an,..

kommer dock inte va så mkt i skolan nu :p

as grymt, vi är där några veckor nu, sedan är det praktik och lov :D

awsome!

ehm, nu får ni några bilder från team! (Y)¨




        


Ovido - Quiz & Flashcards