kleeiin

Direktlänk till inlägg 19 juni 2013

sommaren

Av Michaela Klein - 19 juni 2013 17:00

  sommaren är här, äntligen, jag har redan haft det riktigt gött under sommaren, och våren också för den delen, riktigt fint har det varit...


jag har återigen börjat med körkortet och denna gången även hunnit med halkbanan, det är fina grejer, så nu återstår enbart pluggandet...


jag har haft fest under gisledagarna, det var fint, en kväll med mkt dricka, mat oh de finaste vännerna som finns! <3


varit vid havet och tog mitt första dopp ute på ca 3 år tror jag... gött, var inte alls kallt i vattnet...


och den sista saker som kanske varit den saken folk minst kunde ana, det får ni en bild på i slutet så förstår ni:)



Vart är världen påväg? vart har vi egentligen hamnat? varför är vårt samhälle så fuckat?

vi kan inte göra något utan att andra ska utvärdera eller bedömma en. det är som du får betyg i hur "Normal" du är, eller betyg i om det går att umgås med dig.


vad du än gör så letar andra alltid efter fel hos dig, det går inte komma undan. det finns alltid någon.

vad gör detta med oss?

jo självförtroendet försvinner, vi har ingen självkänsla, vi vågar inte vara oss själva.. det går bara inte.


om vi inte kan vara oss själva, vilka ska vi då vara ? jo det ska jag berätta, vi ska vara riktigt jävla perfekta.....

hela tiden.


detta tar död på oss alla på ett eller annat sätt.


förfan. ge er, skärp er, titta vem människan som sitter jämte dig är? tjejen/killen du ser varje dag på bussen, titta inte på kläderna och döm, försök säga hej och le istället!


ingen människa orkar hur länge som helst....


pöss!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michaela Klein - 13 oktober 2014 16:30

lyssna på www.radiolive.se vi sänder idag kl 17.00! 

Av Michaela Klein - 17 september 2013 14:28

Det är bara tisdag, men denna veckan alltså.. Ibland önskar man bara att man aldrig hade gått ur sängen, det suger. Men det är bara att bita ihop i guess. Var hos läkaren igår på återbesök efter 10 dagar med gips, hoppades på att komma därifrån u...

Av Michaela Klein - 31 augusti 2013 19:06

Ja exakt så känner jag idag, att knät kunde jag leva helt utan. För fyfan vad ont det gör! Inte kunnat gå på hela dagen, benet i högt läge och smärtstillande it is.... Suger. Men sånt är livet.. ...

Av Michaela Klein - 28 augusti 2013 18:42

Checkat läget, det var fint, sen har vi haft lektioner och sånt typ. Spelat fotboll och haft möten. ...

Av Michaela Klein - 28 augusti 2013 18:40

Är man iväg så går tiden fort, har varit på bibelskolan i 4 dagar nu och det känns som jag kom igår, fint väder har vi haft i alla dagar också, riktigt gött, vad vi har gjort? Ja det vet jag knappt, vi har varit i Örebro och checkatn ...

Ovido - Quiz & Flashcards