kleeiin

Alla inlägg under maj 2011

Av Michaela Klein - 20 maj 2011 09:55

fy vad gott det är med helg!


snart så,

har två lektioner på hela dagen (a)

det är skapande och projektarbetes lektionen, så fredagar är inte allt för ansträngande ^^ vilket är en jävla tur!;D


i helgen lblirre göteborg och Liseberg med KU, det blir en upplevelse, för vi e inte allt för normala tillsammans ;) haha :P


men ska skriva ut min slutuppgift i skapande, sedan är ännu en kurs avslutad och en kurs närmre sommarlov!

känns bra! :D

Av Michaela Klein - 18 maj 2011 11:37

den tanken har man haft många gånger :)

men vem har sagt att det alltid är negativt?


ja, men idag är det onsdag, hade nationella i Matte B igår, satt med den där jävla tentan i 4 hela timmar, de kändes i huvudet efteråt..


men skönt att jag slutade direkt efter :D

idag har jag snart prov i naturkunskap, för en gångs skull har jag faktist pluggat ordentligt till ett prov..

hoppas på ett okej betyg..


för en gångs skull..


ska säga grattis till bror nu när jag ändå håller på, han fyller 22 år, :D <3

 


" Om du bara visste att din blickar tog mig hårt, då hade inte våra problem varit lika stora"


Ovido - Quiz & Flashcards