kleeiin

Alla inlägg under oktober 2011

Av Michaela Klein - 6 oktober 2011 14:43

ja, det kan man kalla det..

ingen skola ons-fredag denna veckan.. har tagit ett break då jag inte mår så bra för tillfället. men det löser sig..


har varit skönt och längtar tills helgen då allt verkligen kommer bli fett!

en underbar vän till mig kommer sova och vi åker på hockey i skövde! fyfan vad jag längtar! <3


men ska hoppa in i duschen nu! pöss

Av Michaela Klein - 2 oktober 2011 11:38

Ja en helt ny månad.. 

känns bra! :D 

ny start förhoppningsvis, det kan behövas nu!


jag är så trött på vissa människor just nu.. 

känns som dem tror att dem är de enda människorna med problem och med sorg. det finns andra som har det precis likadant, men som inte visar det på samma sätt. 

jag tror inte att det finns en enda människa som går runt och tycker att livet alltid varit en dans på rosor, det finns nog mycket väl dom som har haft det lätt, men även där har det funnits motgångar någongång.. 


men andra mönniskor skyltar med det mycket mer, och man kan få tycka synd om sig till en viss grad.. men ibland kan det bli för mycket.. 

varför inte bara snacka med ngn utbildad ist? 


behövde bara få säga det, för det har förstört mina dagar den senaste veckan.. 


pöss 


Ovido - Quiz & Flashcards