kleeiin

Alla inlägg under mars 2012

Av Michaela Klein - 28 mars 2012 17:04

idag bestämde jag mig för att jag var frisk nog till att gå till skolan eftersom det var redovisning idag och prov imorgon, och massor med läxor tills på fredag, men när jag kom hem så kände jag mig sjukare än någonsin, men det blir som de blir liksom..


inget är värre än vad man gör det..


jag ska strax iväg mot folket hos johannes, det blir nog nice, inte varit där på ett tag, men i helgen får vi se vad som händer, blir väl att göra iordning 37:an kanske ^^


pösshej


 

Av Michaela Klein - 27 mars 2012 13:28

ja våren är äntligen här, det är fest!

Dock ligger jag sjuk och har gjort sen i söndags, suger lite mer, men försöker dra mig mot skolan faktiskt..

ska bli skönt att komma igång efter praktiken, men är bara denna veckan sen är det en veckas lov och då bär det av mot hönö! massa trevliga människor, kommer bli riktigt riktigt bra faktiskt! :)


håller för ögonblicket på att skicka över alla bilder från skoldatorn till min egna dator då jag har bestämt mig för att inte behålla datorn efter studenten, det är den inte värd alls...



nu ska jag fortsätta ni får ha de så bra!

Av Michaela Klein - 8 mars 2012 14:42

Fy vilken härlig dag det är idag! känns så sjukt bra, fastän jag håller på att bli sjuk, jag mår bra igen, alla de månaderna när allt kändes tungt och meningslöst var inte förgäves märkte jag nu!

fantastiskt bra faktiskt,

jag har nu i skolan även kommit ikapp, det är också extremt bra, låg riktigt dåligt till för 1 år sedan, mitt liv var helt upp och ner, men nu kan jag gå runt med ett leende på läpparna och faktiskt mena det, vara ärlig mot mig själv och känna att jag faktiskt är lycklig, att livet faktiskt är bra!


och jag kan vara den personen som vill hjälpa igen, för nu i flera månader har jag försökt, men inte kunnat hitta min glöd till att göra det eftersom all min energi gick på att ta mig upp på morgonen, men nu är jag tillbaks!


min energi nivå ligger på 100 nu! :)


pöss !





Efter regn kommer ALLTID solsken! <3

Ovido - Quiz & Flashcards