kleeiin

Alla inlägg under juli 2011

Av Michaela Klein - 29 juli 2011 09:19

Det är frågan, vad är man?

man är ju antingen flicka eller pojke?

man är ju antingen gammal eller ung?

man går i skolan eller jobbar?


men vad är man egentligen?

självklart är man människa, men vet alla vem man egentligen är?

vet man egentligen vad man exakt tycker om allt oh alla?

vet du vilken åsikt du ska ge när någon frågar dig?


vad tycker du om bombningen i Norge?

vad tycker du om kriget?


vad vill du jobba 40 år med efter skolan?

har du verkligen bestämt det?

och när ska man ha bestämt sig?


ja, det är frågor som jag kan ställa mig jämt och ständigt, men det tycks aldrig finnas något ordentligt svar på det...


Ibland önskar man bara att allt vore så enkelt så man visste allt, men livet är så mycket svårare än så. Livet är så mycket större och viktigare än så.

för om allt vore enkelt så skulle inte livet vara en utmaning,

och jag iaf, älskar utmaningar och vill alltid lyckas!


dagens tanke 

pösshej

Av Michaela Klein - 26 juli 2011 10:01

sitter på jobbet nu..

ja inte mkt oh gö.. haha

softa pengar e alltid bra! :D


snart kommer familjen med mina efterlängtade tuggummin, då blir jag en lycklig flicka igen! :D

haha!


ja som sagt, inget liv längre, mellan 09.00 -15.30 så jobbar jag.. kul.. ja det är frågan ;)

ingen som vet ännu, knappt vatt ngt att göra, men men..


" ger du upp nu, så vet du inte vad som väntar dig i framtiden! "


pösshej!

Av Michaela Klein - 15 juli 2011 14:06

Ja, idag är det den 15:e juli..

dagen då du lämnade oss..

för 12 år sen, känns ibland som om det vore igår..!


vi saknar dig! <3

Av Michaela Klein - 1 juli 2011 11:20

Ja, sist jag skrev var jag i Göteborg, och nu sitter jag hemma och bloggar, men idag åker jag tillbaka till Göteborg, för att ha en natt hos min underbara vän ronja, för att vi sedan ska dra oss på lördag till hönö och vara där tills den 10:e Juli :)

vi ska vara på ngt som heter hönökonferansen..

aldrig vatt där, men de ska bli mkt trevligt :)


har ju som sagt varit hemma i en vecka ungefär, men har inte hunnit med ngt av allt jag borde hunnit..

har varit barnvakt varje dag denna veckan. det är sååå mysigt :)

neh, nu måste jag ner och packa.. har knappt börjat.

åker om några timmar!


äe ni ngt på hönö så får ni komma fram oh hälsa!


pöss!

Ovido - Quiz & Flashcards