kleeiin

Direktlänk till inlägg 28 februari 2013

hoppet är det sista som lämnar en, men för mig var det de första som lämnade mig igår.

Av Michaela Klein - 28 februari 2013 11:32

jag ger upp, jag orkar inte ens försöka hjälpa dig längre.

jag orkar inte lägga min tid och energi på dig längre.


alla dessa stunder då jag faktiskt försökt hjälpa dig på fötter när din värld har rasat..

jag vet inte längre hur jag ska hantera saker, jag vet inte vad du gör längre.

jag förstår inte hur du tänker,men om du bara förklarar hur du tänker så kanske jg kan förstå. då kanske jag inte vill ge upp dig.


men du väljer att ingen att säga, då kan jag inget göra längre.

jag hoppas på alla sätt och viss att du tar dig samman och förklarar för båda två..


för detta funkar inte längre.

jag kan inte sätta ord på mina känslor just nu,detta är mitt försök till det.


* trött

* frustrerad

* besviken

*ledsen

*arg

*ensam

*förvirrad


detta är devis av det..

men det är något du inte själv kommer förstå innan du utsätts för det du gjort mot mig..,


snälla, förklara för mig så jag kan förstå..


 


Bror, du är saknad, det är vid dessa tillfällen jag önskar du vore vid liv, det är nu jag önskar vi satte oss ner och diskuterade händelsen, så du med dina kloka ord kunde hjälpa mig, jag saknar dig så <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michaela Klein - 13 oktober 2014 16:30

lyssna på www.radiolive.se vi sänder idag kl 17.00! 

Av Michaela Klein - 17 september 2013 14:28

Det är bara tisdag, men denna veckan alltså.. Ibland önskar man bara att man aldrig hade gått ur sängen, det suger. Men det är bara att bita ihop i guess. Var hos läkaren igår på återbesök efter 10 dagar med gips, hoppades på att komma därifrån u...

Av Michaela Klein - 31 augusti 2013 19:06

Ja exakt så känner jag idag, att knät kunde jag leva helt utan. För fyfan vad ont det gör! Inte kunnat gå på hela dagen, benet i högt läge och smärtstillande it is.... Suger. Men sånt är livet.. ...

Av Michaela Klein - 28 augusti 2013 18:42

Checkat läget, det var fint, sen har vi haft lektioner och sånt typ. Spelat fotboll och haft möten. ...

Av Michaela Klein - 28 augusti 2013 18:40

Är man iväg så går tiden fort, har varit på bibelskolan i 4 dagar nu och det känns som jag kom igår, fint väder har vi haft i alla dagar också, riktigt gött, vad vi har gjort? Ja det vet jag knappt, vi har varit i Örebro och checkatn ...

Ovido - Quiz & Flashcards