kleeiin

Alla inlägg under december 2012

Av Michaela Klein - 10 december 2012 14:55

ett bildlöst jobb inlägg betyder att jag sitter på jobbet med en dator som inte har några bilder förutom exemplarbilderna och dem vet ni alla hur de ser ut..


fett drygt att sitta här 8 timmar idag, är fruktansvärt trött idag efter denna helgen, jag är bättre men inte riktigt frisk då jag fått en virusinfektion i kroppen, det suger mega.


det är team om 17 dagar och jag länggtar så, mina fina vänner ska med mig ditt, och även pojkvännen, det kommer bli en fantastisk vecka!

det blir awesome!


julen närmar sig med stormsteg och alla går vi nog i julklapps funderingarna. men jag är fruktansvärt stressad vad det gäller julklapparna. det vill inte bli som jag vill.. menmen det löser sig.


på lördag åker man iväg med en finfin vän till mig för att julhandla och nyårshandla.

det blir fint.


julfest på jobbet nästa vecka, blir nog bra det också.

ja, ungdomsmöten, b&b, cayam, tonår,scout,söndagsskola, planeringar, filmning och korttagning, jobb, barnvaktningdet är vad mitt liv innehåller just nu..

men det är fint. riktigt fint.

Ovido - Quiz & Flashcards