kleeiin

Alla inlägg under januari 2012

Av Michaela Klein - 26 januari 2012 22:33

Emma är en tös som bor i småland, på 16 år!

hon är underbar och fantastisk på alla sätt och vis!

älskar dig sötis!


 

Min trollunge, du betyder! <3

Av Michaela Klein - 25 januari 2012 15:18



du är min bror, jag saknar dig <3

Av Michaela Klein - 24 januari 2012 17:59

feber och ont i halsen är det som varit min dag.

gick till skolan i vilket fall, får verkligen inte va borta så mycket nu under sista terminen, så sjuk och trött så pallrade jag mig dit.

sen gick det ju som de gjorde.

skitsamma..

min dag var piss, så ska snart lägga mig och sova då jag ändå inte har ngt att plugga, var duktig och gjorde måndag + tisdaens plugg igår!


 


sjuk tjej säger hejdå!

Av Michaela Klein - 23 januari 2012 13:36
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Michaela Klein - 21 januari 2012 15:01

Igår var det som sagt fredag, och eftersom vi var i skolan i över 12 timmar i torsdags så fick vi helt ledigt igår. det kändes sjukt bra att lägga sig i torsdags och veta att man faktiskt kunde sova så länge man ville :D och att helgen redan började där ;D


jag använde min dag fullt ut, var hos frisören i några timmar, sjukt många månader sen jag var där.

så ja känns som jag inte har något hår kvar, menmen ;D


sedan åkte jag och hockygänget till tranås, drack lite, sjöng lite och kollade på massa hockey!

hade en sjukt bra kväll även om dt inte först kändes som jag skulle!

men det blir inte alltid som man tänkt sig, tur det ibland! haha


 

En fin osminkad jag i mn nya frisyr, japp , blir aldrig bra på bild då kan man alltid spexa till det ;D

Av Michaela Klein - 19 januari 2012 16:36

Hej!

Jag har utbildningsmässa i skolan idag

, drygt som fan, vilket innebär att man är i skolan från 8 till 21.00 typ.

väldigt drygt, men jag är ju ledig imon, så det funkar ändå.. 


ddå blir de hockey i tranås med tiiiiiiiiiiiina! <3 


pöss 

 


såhär kul har man en sådan här eftermiddag! :O <3 

...

Av Michaela Klein - 17 januari 2012 10:15

Du är inte värd mina tankar och funderingar.

Du är inte värd min ångest och panik. 

Du är inte värd att att känna mig 

Du är inte värd mig. 


ja, jag skäms för att känna dig, jag skäms för ditt beteende. 

jag hoppas det aldrig blir bra. 

jag är trött på ditt sätt och jag är trött på dig. 


Jag hoppas vi aldrig mer ses. 

Av Michaela Klein - 13 januari 2012 13:16

Nu är det fredag + helg.. 

fyfan, är sjukt yr i huvudet och allt bara snurrar.. jag ska lägga mig i sängen nu.. 


blir oh läsa svenska boken oh dö litegrann.. 

Ovido - Quiz & Flashcards