kleeiin

Alla inlägg under mars 2013

Av Michaela Klein - 12 mars 2013 12:42

ja, idag är det tisdag, och jag känner att jag inte är så aktiv här, men så är det tyvärr..


har inte hänt så mycket i mitt liv alls, blivt blond, men det ska vi i eftermiddag ändra på igen, så ah,

haha


snart är det team igen, typ 16 dagar tror jag, detta lägret kommer bli grymt, jag längtar redan!

annars fortsätter livet som vanligt, det är mkt som händer i kyrkan hela tiden, för det mesta så är det rätt gött, men visst finns det upp & ner även där.. men jag hoppas att orken till detta också ska infinna sig snart..


har börjat hitta mig själv bättre och bättre igen, det är riktigt skönt..

jag är påväg upp igen, och hoppas på att stanna där nu!


det är tack vare människor som funnits där i vårt och torrt, riktigt gött att ha dessa människor!


på fredag är det polisförhör, jag är riktigt nervös, det är ju första gången jag gör detta. så jag hoppas det kommer gå bra.

man har ju många gånger fått höra skräckhistorier om sådant.men jag hoppas det går bra.


att livet blir enklare gör också detta lättare..


hoppas ni mår bra!



puss!:*  


Ovido - Quiz & Flashcards