kleeiin

Alla inlägg under april 2012

Av Michaela Klein - 25 april 2012 13:26

då var det gjort, 7 sidor senare så är det inlämnat och klart, bättre än förväntat.. så det är la okej.

men kommer nog inte få godkänt ändå, men man får väl hoppas.


hoppas på det bästa..

aah för dem som inte fattade så har jag alltså skrivit uppsats skrivning i nationella i svenska  B idag.


sen nu snart ska jag iväf till skolan igen, jag har ett svenska tal som jag inte kommer någonstans med.. så en kille på skolan ska hjälpa mig med det i eftermiddag, så det blir nog bra tillslut det med.. hoppas jag...


sen efter det kommer emma bebis hit för att förgylla min dag ordentligt! :D det blir massa nice tror jag!


ska till kyrkan ikväll och hänga, det bli nog också bra, denna veckan har varit en bra vecka!

hoppas det förblir så! :)  


bebisen har sovit på min mage i en timme nu, ska försöka flytta på henne utan att väcka henne, så jag kan dra mig mot skolan.. :)


ha en bra onsdag! <3

Av Michaela Klein - 19 april 2012 15:51

Fantastisk dag idag alltså...


skrivit det mest misslyckade prov av mig någonsin!

kommer hem med världens huvudvärk och tittar upp på skrivbordet  och ser en fet jävla hög med plugg som förföljer mig överallt! ....


så nu drar jag täcket över huvudet och väntar tills pappa kommer hem med min medicin ... pöss


 


Av Michaela Klein - 18 april 2012 17:26

sitter på min säng just nu och väntar på att vi ska gå .. :P

ska iväg till johannes ikv, det blir nog nice trorja! :)


skolan idag var ju spännande, tå lektioner sen massa timmar på focus för att plugga upp saker jag missat! ..

händelserna där behöver vi ju inte diskutera alls.. haha ;)

Av Michaela Klein - 17 april 2012 07:37



Natten var ett riktigt helvete.. </3

Av Michaela Klein - 16 april 2012 17:11

Ännu en gång har du bevisat för mig att du är ett svin, att allt du gör är att såra och förstöra..

jag hoppas du mår bättre av att dagligen trycka ner andra människor, att det är ditt sätt att få ett leende på läpparna..

Jag skulle inte gråta om du försvann..

det skulle vara en lättnad.


För vem skulle vilja vara som du? inte jag iaf.

ditt liv är skrattretande för mig.


hejdå.

Av Michaela Klein - 15 april 2012 11:07

Ja, så var det även söndag denna helgen!

Dock kom jag på att Klein har sovmrgon imorgon!


blir nice! på tosdag är det brandutbildning hela dagen, inga lektioner, också helt okej!


helgen har de varit fullt upp!

I fredags så bestämde jag mig för att gå till kyrkan även om jag egentligen inte ville.. där planerade alla ungdomar en gudstjänst vi ska ha den 29:e, ja det blir riktigt nice tror jag! vi fick med alla på ett eller annat sätt!


fy vad bra det blir!


igår var jag i kyrkan från halv 10 på mrgonen, tilll 7 på kvällen, det var då dags för invigning av vår nya källare,så vi var en grupp tjejer som gick upp tidigt för att fixa maten, men tillslut blev kl 16, och det kom folk, grejen var att det kom så sjukt mkt folk..

riktigt roligt faktiskt!

Missade två hela pluggdagar dock, så idag blir det att slita hårt med alla böckerna!


peace!

Av Michaela Klein - 12 april 2012 14:26

Nu i dessa dagar har det blivit myckt.. alldeles för mycket. jag vet inte vad jag gör av mig själv längre.

jag försöker och försöker. jag klättrar uppåt dag för dag, nätterna är kalla och grå, då är det som att det finns en is som gör att jag bara faller ner till samma ställe igen..


min energi försvinner mer och mer.

men jag klara´r mig, ´SKA klara mig! fan att jag ger upp nu! 18 år av kämpan ska fan inte vara förgäves! inte alls!


Mitt liv ska bli bra!! :D

Av Michaela Klein - 10 april 2012 18:27

fyfan vad trött jag är idag, det är inte okej att må såhär dåligt utav halsfluss..

as trött i skolan, somnade flera gånger idag.. inte okej alltså.. inte alls..




du fick mig känna lycka, du fick mig känna glädje, du fick mig skratta och du fick mig le!

 

Ovido - Quiz & Flashcards