kleeiin

Alla inlägg under augusti 2011

Av Michaela Klein - 11 augusti 2011 10:45

det är sista dagen på jobbet, fy vad skönt!


sen är de la ungefär en vecka tills skolan börjar!

vill verkligen inte börja igen, känns som vi precis gick utanför portarna och sa vi ses om 11 veckor, men nej, de har gått alldeles för fort,


ångesten stiger såfort jag tänker på allt som jag måste lyckas med detta året.

bara jag ser ordet skola så får jag en knut i magen.

Hoppas den löser upp sig under året, men just nu känns det som jag har för mycket på bordet för att klara det.


sen efter detta året så måste jag ju ta tag i mitt liv, då kan man inte bara vara liksom..


neh fyfan.

Av Michaela Klein - 9 augusti 2011 13:34

ja grejen med detta inlägg är att få folk att förstå


vissa människor utger sig för att vara en leksak, men vill man inte egentligen ha kärlek?

är det inte lite det som livet går ut på?

att finna någon människa som gör dig till den lyckligaste tjejen/killen varje gång ni bara tittar på varandra?


varför finns de då så många som får allt att framstå som ett spel?

men grejen där är att det som är en lek för någon kan vara största allvaret på någon annan.

när du inte tänker så alls, så kan det vara någon annan som går omkring med ett krossat hjärta.


du ser någon på gatan, det känns som den mår bra, men vem vet vad som finns bakon det leendet?


nej, man vet inte försen man frågar, och kanske inte ens då får man veta,


men ger du någon kärlek, äkta kärlek som du är beredd att jobba på då kanske det finns en möjlighet att du verkligen kommer få veta vad som finns bakom muren människan byggt upp.

och nej, detta betyder inte att man är "emo" utan sådana murar är något vi alla människor bygger upp för att skydda oss själva.


men det finns bara en sak som kan riva ner dem, och det är äkta kärlek,

inga engångsligg. inga bråk, inga diskutioner,


bara kärlek..


  pöss!

Av Michaela Klein - 8 augusti 2011 21:44

man mår som man förtjänar en måndag som denna..


fyfan.. jobbet var ett helvete idag..

kom hem tränade med hunden oh sen så la jag mig i sängen oh sov tills hunden väckte mig oh behövde gå ut..


har mått piss illa hela jävla dagen..


sjukt.. hoppas på en bättre dag imorgon.


 

osminkad oh "vacker" bild från helgen ;) haha väldigt fräsch!

Av Michaela Klein - 7 augusti 2011 20:59

det är så jävlaa bra att det finns saker man kan göra..


iaf stunder som dessa i livet.

vet inte vad jag annars hade gjort.. menmen.

idag mår jag piss.. magen vrider sig och huvudet sprängs.. fyfaan, så sömn ska bli jävligt skönt faktiskt..!

detta har btw, arit en av de bästa helgerna på läääänge!


tankarna har gått på rätt håll och förhoppningsvis så fortsätter det så i veckan som kommer!


nu film och sen sova!


pöss!


ps, vill inte funka att ladda upp en bild nu.. så de får ni en annan dag! ;)


Av Michaela Klein - 7 augusti 2011 12:41

sista dagen på helgen då!

Huvudet är inte som det brukar idag.. haha


men aah,

ska strax iväg till jönköping eftersom vi har en klumpig hund som springer sönder vårt köksbord...

sen blir de att dra till lilla syster som ska få en gammal mobil utav mig, för jag är så snäll ;)


vill inte till jobbet imorgon, vill stanna hemma oh sova, för det har de inte blivit allt för mycket utav denna helgen! :(


aja, ska dra nu ;D



" döden känns inte nära försen det händer dig"


;)

Av Michaela Klein - 6 augusti 2011 23:04

Ny design ;D Hope you like it !



 



" Now when your gone, the world is ours! "

Av Michaela Klein - 4 augusti 2011 22:46

Torsdag som sagt, snart fredag^^


trött som fan men försöker att inte somna för tidigt..

vill verkligen inte upp till dt helvetes jobbet..,.


Idag har jag la typ ba snackat med folket på jobbet, spelat spel, varit på promenad, spelat med min bror oh nu sutit vid datorn..


jobbet va soft, men jobbigt..

att vara i ett rum hela dagarna framkallar massa saker, fuck it liksom..


hate that shit..


aja, nu ska jag dö framför tv lite ;D

 


" what comes around goes around! "



  

Av Michaela Klein - 2 augusti 2011 13:34

Jobbar även denna veckan..

men det kommer bki bra.. det är två veckor kvar..

pengar är alltid bra..


igår blev det en dag i borås efter jobbet..

inte mkt sömn på två nätter nu.. det börjar kännas i kroppen..


ikv blir det nog en tidig sänggång för mig.. hoppas jag.. haha

vilket jag också sagt sen i söndags.. jobbigt läge..


aah.. nu ska jag "jobba"




dagens

" du vet inte vad som är jobbigt försen du upplever det"

Ovido - Quiz & Flashcards