kleeiin

Alla inlägg under juli 2012

Av Michaela Klein - 31 juli 2012 11:21

Yes, upp tidigt idag för att bege sig mot arbetsförmedlingen för ett så kallat cv-seminarium, det var rätt bra faktiskt, nu ska man bara ta sig i kragen och faktiskt våga göra något åt saken, inte det lättaste alltid, men om man gör sitt bästa kan ingen klaga efter det...
Annars har det inte hänt så mycket sedan sist, varit i Halmstad med lovisa på äventyrslandet, så det tyckte hon var riktigt kul (:
Nu är ju os igång på riktigt, så det är gött, sporten är på dygnet runt hos familjen klein, you dont have to be crazy to live here, but it helps!
Yesyes, ha de fint kära ni!

Av Michaela Klein - 17 juli 2012 21:06

Tisdag idag, sov vääääldigt länge.. var as skönt.. snart har jag nog sovit ikapp mig.. haha mycket sömn att ta igen efter hönö, men.annars har jag inte alls gjort mycket idag.. nu ligger jag i sängen igen och bloggar från mobilen, är as gött att kunna göra det nu! Man skriver oftare då, annars har man ju inte datorn med sig alltid, men mobilen är faktiskt alltid med! Att ha vänner som alltid ställer upp är underskattat i Sverige, vad skulle man göra utan dem egentligen?! Hejdå, sovgott!

Av Michaela Klein - 16 juli 2012 14:39

Hemma från hönö! Tv, sova blir de dem närmsta dagarna

Av Michaela Klein - 9 juli 2012 13:20

Yes, där har dagarna denna veckan tillbringats, var där tor-sön, de va fint!

Massor med musik, lite möten, massa fina människor, fina samtal och mycket skratt!


lyssnade b.l.a på gungor, leeland, switchfoot, och en massa annat.

det var fint, nu är man sådär lagom trött, men är igång med ytterligare packning eftersom jag åker iväg imorgon igen mot hönö, för en konferans där, där alla mina underbaraste människorna i mitt liv väntar på mig ;)


ja, det blir alltså ett födelsedags firande med mina finaste iår, de blir väldans fint faktiskt, väldigt väldigt fint!


så nu ska nästa tvätt in, och sen packa de!


ha en fin vecka, de ska absolut jag ha! :D

 


Av Michaela Klein - 1 juli 2012 22:10

Ja, varit helt dött här en månad typ, väldigt dåkligt av mig, men har varit fullt upp med studenten, sen strö jobbar jag lite, så är massa andra aktiviteter de dagarna som är lediga.. 


men har varit "vuxen" och sökt 2 riktiga jobb nu, känns jävulskt bra faktiskt, nu får vi se.. räknar dock inte med attfå något av de.. men bara känslan att man får söka och kan söka! 


har rykt på en halsfluss denna veckan också, 3:e halsflussen sen april, men life goes on... 


på Måndag ska man jobba ihop pengar till en båtresa,  och på torsdag ska jag iväg på gullbranna festival, kommer hem söndag, och måndag blir att acka till nästa resa, för på tisdag den 10:e juli bär de av mot hönö för en veckas festligheter där! så torsdagen, alltså min födelsedag firas med fina vänner på de fina öarna, 


ja, livet är bra gött ibland, nu har ni fått en uppdatering om mitt liv! 

pöss


 


sommaren 08 typ ;) 

Ovido - Quiz & Flashcards